Nieuw: servicedienst voor aangesloten dealers
19-04-2021
Luca Sanitair, een groothandel in Italiaans design sanitair, heeft een servicedienst ontwikkeld om aangesloten dealers in Nederland te ondersteunen op het gebied van aftersales. Middels een online serviceformulier kunnen zij op de website van de groothandel gemakkelijk een aanvraag indienen. Luca Sanitair verwerkt het verzoek vervolgens middels een telefonisch advies, het toesturen van een onderdeel of het inzetten van een servicemonteur.
Luca Sanitair is één van de eerste groothandels met meerdere productgroepen en merken die deze servicedienst aanbiedt. 'In de wereld van sanitair staan het leveren van een kwalitatief en marktonderscheidend product vaak voorop, maar tegenwoordig draait het al lang niet meer om alleen kwaliteit en design. Het kunnen bieden van een product- en klantgerichte service wordt steeds belangrijker en dat begrijpen wij bij Luca Sanitair als geen ander', aldus Michael Karremans, servicemonteur bij Luca Sanitair.
Met de servicedienst wil de groothandel aangesloten dealers nog beter ondersteunen vanuit zowel binnen- als buitendienst. Om gebruik te maken van de servicedienst stelt Luca Sanitair enkele voorwaarden. Zo is het allereerst van belang dat het serviceformulier volledig en correct is ingevuld. Afhankelijk van de ingevulde gegevens wordt het verzoek namelijk verwerkt middels een telefonisch of schriftelijk advies, het toesturen van een onderdeel of het inzetten van een servicemonteur.
Over Luca Sanitair
Luca Sanitair is gespecialiseerd in Italiaans design sanitair van hoogwaardige kwaliteit. Na de oprichting in 2002 is Luca Sanitair uitgegroeid tot een groothandel met een compleet assortiment in luxe sanitair producten. De producten zijn exclusief te bestellen bij aangesloten dealers in Nederland en België.